close
تبلیغات در اینترنت
مدیریت
loading...

فروشگاه اینترنتی فایل های دانلودی و محصولات (بانک معماری)

مدیریت

آخرین ارسال های انجمن

جزوه لغات مهم و کلیدی زبان تخصصی 3 ( ویژه دانشجویان رشته مدیریت دولتی)

admin بازدید : 128 پنجشنبه 03 فروردين 1396 نظرات ()

جزوه لغات مهم و کلیدی زبان تخصصی 3 ( ویژه دانشجویان رشته مدیریت دولتی)

جزوه لغات مهم و کلیدی زبان تخصصی 3 ( ویژه دانشجویان رشته مدیریت دولتی)دسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 3793 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 5 

مخصوص دانشجویان رشته های مدیریت دولتی

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

جزوه لغات مهم و کلیدی درس زبان تخصصی 3 ویژه دانشجویان رشته تحصیلی مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور ( 1218261)  در قالب فایل pdf به همراه تست های پرتکرار و احتمالی فصول مختلف کتاب و نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی .

محتویات محصول :

لغات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 5 صفحه ( براساس کتاب محمود علیمحمدی از انتشارات پیام نور)

تست های طبقه بندی شده پرتکرار و احتمالی در قالب فایل pdf و در حجم 13 صفحه با پاسخنامه کلیدی

نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال دوم 95-94 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال اول 95-94 با پاسخنامه کلیدی

تابستان 1394 با پاسخنامه کلیدی

تابستان 1393 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال دوم 94-93 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخنامه کلیدی

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تحلیل الگوی مدیریتی شهر تهران

admin بازدید : 80 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات ()

تحلیل الگوی مدیریتی شهر تهران

تحلیل الگوی مدیریتی شهر تهراندسته: سایر فایلهای شهرسازی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 361 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

تحلیل الگوی مدیریتی شهر تهران

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

هزینه یابی كیفیت در پروژه ها

admin بازدید : 101 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات ()

هزینه یابی كیفیت در پروژه ها

هزینه یابی كیفیت در پروژه هادسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 78 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 19 

با پیشرفت روشهای مدیریتی و نیز افزایش رقابت در بازار سیستم های حسابداری قیمت تمام شده و هزینه یابی استاندارد، پاسخگوی نیازهای

 

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

هزینه یابی كیفیت در پروژه ها

 

چكیده 
با پیشرفت روشهای مدیریتی و نیز افزایش رقابت در بازار سیستم های حسابداری  قیمت تمام شده و هزینه یابی استاندارد، پاسخگوی نیازهای روز جهت سنجش و كنترل هزینه های فرایندهای ساخت و تولید نیستند. بنابراین، برای كنترل بهتر و دقیق تر هزینه ها به روشهای بهتری نیــــاز است. در همین راستا روشهایی مثل هزینه یابـی مبتنی بر فعالیت، مطرح شده اند. 

هزینه یابی كیفیت نوعی روش هزینه یابی مبتنی بر فرایند است كه در آن هزینه های فعالیتها با دیدگاه میزان تاثیر آنها بر كیفیت، دسته بندی و مقایسه می شوند. حسابداری كیفیت امكان كنترل بهتر هزینه ها را فراهم كرده و با ارائه اطلاعات تفصیلی در رابطه با انجام عملیات پیشگیرانه از بدی كیفیت و نتایج حاصل از آن در كیفیت خروجیها، امكان تصمیم سازی استراتژیك را برای مدیران فراهم می سازد. مدیریت پروژه زمینه ای است كه در آن به دلیل ریسك بالا و ماهیت احتمالی فعالیتها و نتایج خروجی آنها، نیاز به روشهای دقیقتر و نوین احساس می شود

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن در مدیریت

admin بازدید : 67 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات ()

یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن در مدیریت

یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن در مدیریتدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 6 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 4 

یکی از آفات مدیریت و برنامه ریزی در هر سطحی یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن و آینده نزدیک را مدنظر قرار دادن است

 

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن در مدیریت

 

یکی از آفات مدیریت و برنامه ریزی در هر سطحی یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن و آینده نزدیک را مدنظر قرار دادن است.

چه بسا یک برنامه یا قانونی که در جای خودش صحیح و درست به نظر می رسد، سازگاری با دیگر قوانین و برنامه ها یا ضرورت ها را نداشته باشد و چه بسیار برنامه های صحیحی که عواقب ناگواری به دنبال دارند.

یکی از همین برنامه ها که به تازگی ذهن صاحب نظران را به خود مشغول کرده است مساله افزایش تعداد دختران پذیرفته شده در دانشگاه ها نسبت به پسران است. این موضوع از یک وجوه امیدوارکننده است اما از جنبه هایی دیگر چندان مثبت به نظر نمی رسد

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

admin بازدید : 70 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات ()

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیتدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 35 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 36 

چکیده این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب مشکلات اساسی از جمله نقص تحلیل سیستم هاست طیفی از نرم افزارهایی که بعنوان سیستمهای مدیریت دانش عرضه شده اند مورد بررسی قرار گرفته و استدلال میشود که بیشتر آنها بواقع ابزارهای مدیریت اطلاعات هستند که هرگز برای برآوردن نیازهای سازمانهای معروف به سازمانهای یادگیرنده طراحی نشده

 

قیمت فایل فقط 3,400 تومان

خرید

سیستم های مدیریت دانش و جستجو برای تمامیت

 

چکیده:

 

این مقاله اشاره میکند که نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش بازتاب مشکلات اساسی از جمله نقص تحلیل سیستم هاست. طیفی از نرم افزارهایی که بعنوان سیستمهای مدیریت دانش عرضه شده اند مورد بررسی قرار گرفته و استدلال میشود که بیشتر آنها بواقع ابزارهای مدیریت اطلاعات هستند که هرگز برای برآوردن نیازهای سازمانهای معروف به سازمانهای یادگیرنده طراحی نشده اند. در خاتمه نتیجه گیری میشود که خطر توسعه های تکنولوژیکی کاملا" در این حیطه محسوس است که در آن دریافت نادرست تئوریها بطور مداوم رخ میدهد  و رهیافت کلی برای سرمایه فکری سازمان جانشنین رهیافت بالا به پایین طراحی سیستمهای سنتی  میشود.

 


مقدمه:

 

 مدیریت دانش در شکل کنونی اش تقریبا" یک دهه با ما بوده است و تاکنون بیش از آنی عمر کرده است که بگوییم تبی زودگذر است. گرچه در کنار ادعاهای بزرگی که برای مدیریت دانش و سیستمهای مدیریت دانش اظهار شده، برخی نارضایتی ها نیز مبنی بر اینکه سیستمها همیشه با نیازها منطبق نیستند، وجود داشته است. این مسأله تا حدی باید قابل انتظار باشد. در کنفرانس 2004 آلیا  گارتنر باب هیواردادعا کرد که فن آوریهای جدید چرخه محبوبیت را طی میکنند. در ابتدا فن آوری راه میافتد و استفاده از آن در پروژه ها افزایش می یابد بعد واقعیت خودش را نشان میدهد و با توجه به این نكته كه فن‌آوری مورد نظر در زمان اوج خود نمی‌تواند پاسخگوی كلیه انتظارات موجود از آن باشد، به سرعت از میزان علاقه بدان كاسته می‌شود و سرانجام مزایای فن‌آوری در دنیای واقعی شناخته و پذیرفته می‌شود. فن‌آوری جای‌گاه واقعی خود را یافته و به سمت تولید سومین و چهارمین نسل خود پیش می‌روند.
در این مقاله ما برخی از ادعاهایی را که درباره سیستمهای مدیریت دانش شده می آزماییم. مخصوصا" نظریه اغراق آمیزی  که ادعا میکند این سیستمها موجبات ارتقای سرمایه فکری کل سازمان را فراهم می آورند. سپس اجزای اصلی یک سیستم دانش را شناسایی می کنیم و بحث میکنیم که ایا یک بازار خاص سیستم های مدیریت دانش تاکنون پدید آمده است یا اینکه بسیاری سیستمهای معروف به مدیریت دانش همچنانکه تام ویلسون در سال 2002 ادعا نمود همان سیستمهای مدیریت اطلاعات هستند که تغییر نام داده اند. سرانجام بررسی می کنیم که چرا از سیستمها اظهار نارضایتی شده است. بطور خاص، ما بر این عقیده ایم که اگر واقعا" نارضایتی از سیستمهای مدیریت دانش وجود داشته است، منبع نارضایتی عمدتا" بدلیل نقص بکارگیری یک رهیافت مناسب برای توسعه سیستم هاست و نه خود سیستمها. منابع عمده  ما در این بررسی، متون، وب سایتها و مخصوصا" فروشندگان سیستمهای مدیریت دانش و اجزای اصلی سیستمهای مدیریت دانش بوده اند.

قیمت فایل فقط 3,400 تومان

خرید

مدیرعامل موفق

admin بازدید : 83 یکشنبه 29 اسفند 1395 نظرات ()

مدیرعامل موفق

مدیرعامل موفقدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 7 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 7 

راهكارهای صد روز اول یك مدیر عامل

 

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

مدیرعامل موفق

 

چكیده

مطالعه این مقاله برای مدیران عامل جدید یا مدیران عاملی كه سازمان خود را عوض می‌كنند. بسیار ضروری است. مباحث مطرح شده و راهكارهای تدوین شده در این مقاله، نتیجه تجربیات و عملكرد بسیاری از مدیران عاملی است كه در سازمانهای بزرگ و كوچك، دولتی و غیردولتی استخدام یا جایگزین شدند.
 

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

برچسب ها : مدیرعامل موفق دانلود مقاله مدیرعامل موفق خرید و دانلود مقاله مدیرعامل موفق خرید مقاله مدیرعامل موفق ,مدیرعامل موفق کیست؟ دانلود و خرید مقاله مدیرعامل موفق دانلود مقاله مدیریت

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتل

admin بازدید : 117 پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 نظرات ()

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)دسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 397 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارش

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان  " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری  "  در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید

قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار

قیمت گذاری نفوذ در بازار

استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری محصول اختیاری

قیمت گذاری محصول اجباری

قیمت گذاری محصول جانبی

قیمت گذاری مجموعه محصول

استراتژی های تعدیل قیمت

قیمت گذاری تخفیف و پاداش

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

قیمت گذاری بخش بندی شده

اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده

قیمت گذاری روانشناختی

قیمت گذاری ترویجی

قیمت گذاری جغرافیایی

استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی

قیمت گذاری پویا

قیمت گذاری بین المللی

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا

مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ت

admin بازدید : 127 جمعه 03 ارديبهشت 1395 نظرات ()

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)دسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 397 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 30 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری  (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان  " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری "  در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

قیمت چیست؟

عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

قیمت گذاری ارزش مناسب

قیمت گذاری ارزش افزوده

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه

انواع هزینه های شرکت

هزینه های ثابت

هزینه های متغیر

هزینه های ثابت

هزینه های کل

تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف

قیمت گذاری در بازارهای مختلف

قیمت گذاری در شرایط رقابت محض

قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری

قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه

قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل

استراتژی ها و قیمت های رقبا

عوامل بیرونی

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

شش سیگما ، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

admin بازدید : 167 جمعه 03 ارديبهشت 1395 نظرات ()

شش سیگما ، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

شش سیگما ، مهندسی ارزش و مهندسی مجدددسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 297 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 406 

شركتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و كشور خود خدمت نمایند

 

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

 

شش سیگما ، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

 

شركتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و كشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یك سازمان اینست كه مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از كالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند كه نیاز وانتظار مشتری را شكل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شركتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است كه مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناك را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت كالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود كه محصول یا خدمتی را كه در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است كه مشتری ادعا می‌كند كالا یا خدمات دریافتی و از «كیفیت خوبی» برخوردار بوده است.

 

چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شركتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌كوشند تا سطح كیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درك مفهوم كیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت كیفیت
 (Quality Management)، مدیریت كیفیت فراگیر (Total Quality Management)، كنترل كیفیت (Quality Control)، تضمین كیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

 

 

فهرست مطالب:

 

فصل اول: مقدمه

 

بخش اول) مقدمه ................................................................................................. 2

 

-         كیفیت چیست؟ ................................................................................................ 3

 

-         مدیریت كیفیت فراگیر ..................................................................................... 7

 

-         اصول مدیریت كیفیت فراگیر .......................................................................... 8

 

-         متدولوژی تحقیق حاضر ................................................................................ 15

 

فصل دوم : شش سیگما

 

بخش اول) مقدمه ................................................................................................. 18

 

-         چرا شش سیگما؟............................................................................................. 18

 

-         پدیده شش سیگما............................................................................................ 21

 

بخش دوم) تاریخچه............................................................................................. 25

 

-         تاریخچه........................................................................................................... 25

 

-         بیل اسمیت پدر شش سیگما............................................................................. 29

 

بخش سوم) شش سیگما چیست؟........................................................................ 33

 

-         لزوم اجرای شش سیگما................................................................................. 33

 

-         شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟.......................................................... 37

 

-         اهداف نهایی شش سیگما................................................................................. 38

 

-         برخی فوائد اجرای شش سیگما....................................................................... 39

 

-         برخی فوائد مدیریتی شش سیگما.................................................................... 42

 

بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما.............................................................. 44

 

-         اجرای استراتژیك شش سیگما........................................................................ 45

 

-         اجرای تاكتیكی شش سیگما............................................................................. 48

 

-         DMAIC چیست؟............................................................................................. 50

 

-         فاز اول: تعریف................................................................................................ 50

 

-         فاز دوم: اندازه گیری...................................................................................... 54

 

-         فاز سوم: تحلیل............................................................................................... 56

 

-         فاز چهارم: بهبود............................................................................................. 59

 

-         فاز پنجم: كنترل............................................................................................... 60

 

-         سایر موارد...................................................................................................... 62

 

-         DMADV چیست؟........................................................................................... 65

 

-         اشكال مختلف اجرای شش سیگما................................................................... 68

 

بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما................................................................ 72

 

-         مقدمه............................................................................................................... 72

 

-         توزیع نرمال..................................................................................................... 75

 

-         توزیع نرمال استاندارد.................................................................................... 76

 

-         توزیع نرمال در حالت كلی............................................................................... 78

 

-         محاسبة سطح سیگما....................................................................................... 83

 

بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما............................................. 88

 

-         سخت افزار شش سیگما.................................................................................. 88

 

1)     ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات....................................................... 89

 

2)     ابزار جمع آوری اطلاعات................................................................................ 94

 

3)     ابزارهای تحلیل داده ها و فرایندها.................................................................. 101

 

4)     ابزارهای تحلیل آماری.................................................................................... 113

 

-         نرم افزار شش سیگما..................................................................................... 115

 

بخش هفتم) تعلیم و آموزش شش سیگما.......................................................... 126

 

-         چه كسانی؟ چه تعلیماتی؟................................................................................ 127

 

-         یاد‌گیری سایر مهارتها..................................................................................... 132

 

بخش هشتم) ساختار سازمانی شش سیگما...................................................... 136

 

-         كمربند سیاه..................................................................................................... 136

 

-         كمربند سیاه ارشد........................................................................................... 137

 

-         حامی یا قهرمان............................................................................................... 138

 

-         كمربند سبز...................................................................................................... 140

 

-         رهبری اجرائی................................................................................................. 141

 

-         صاحبان فرایند................................................................................................ 142

 

بخش نهم) شش سیگما و سایز سازمانی........................................................... 143

 

-         محور مدیریت.................................................................................................. 144

 

-         محور كاركنان................................................................................................. 148

 

بخش دهم) علل عملكرد موفق شش سیگما......................................................... 150

 

-         علت اول: مشتری گرائی.................................................................................. 151

 

-         علت دوم: اصلاح عملكرد مدیریت.................................................................... 151

 

-         علت سوم: مدیریت براساس حقایق................................................................. 152

 

-         علت چهارم: علاج قبل از وقوع........................................................................ 152

 

-         علت پنجم: تیم و مشاركت بی حد و مرز......................................................... 153

 

-         علت ششم: بازیافت سرمایه............................................................................ 153

 

-         سایر علل......................................................................................................... 154

 

فصل سوم : مهندسی ارزش

 

بخش اول ) مقدمه ........................................ 157

 

بخش دوم ) تاریخچه ................................................................ 163

 

-        تاریخچه مهندسی ارزش................................................................................. 163

 

-        تاریخچه مهندسی ارزش در ایران ................................................................. 169

 

بخش سوم ) ارزش و پارامترهای آن ................................................................ 172

 

-        تعریف ارزش و انواع آن ................................................................................ 172

 

-         هزینه وانواع آن ............................................................................................ 174

 

-        كاركرد و انواع آن .......................................................................................... 177

 

-        كیفیت .............................................................................................................. 181

 

-        ارزش از دیدگاههای متفاوت ......................................................................... 182

 

-        سایر تعاریف مرتبط ....................................................................................... 184

 

بخش چهارم) مهندسی ارزش ............................................................................. 186

 

-        تعریف مهندسی ارزش ................................................................................... 186

 

-        فرایند مهندسی ارزش .................................................................................... 192

 

1)     روش تحلیلی ................................................................................................... 194

 

2)      روش خلاقیت ................................................................................................ 196

 

-        برخی دستاوردهای به كارگیری مهندسی ارزش .......................................... 198

 

بخش پنجم ) زمان اجرای مهندسی ارزش .......................................................... 200

 

بخش ششم ) روند اجرائی مهندسی ارزش ....................................................... 205

 

-        برنامه كار پیشنهادی انجمن بین المللی ارزش ............................................... 206

 

-        مطالعات مقدماتی ............................................................................................ 208

 

-        مطالعات ارزش................................................................................................ 210

 

-        مطالعات تكمیلی .............................................................................................. 216

 

-        بررسی برنامه كار هفت مرحله‌ای مهندسی ارزش ........................................ 216

 

1)     فاز انتخاب ...................................................................................................... 218

 

2)      فاز بررسی یا اطلاعات .................................................................................. 225

 

3)      فاز خلاقیت .................................................................................................... 239

 

4)     فاز ارزیابی ..................................................................................................... 246

 

5)     فاز بسط و توسعه .......................................................................................... 260

 

6)     فاز ارائه ......................................................................................................... 262

 

7)     فاز اجرا و ممیزی .......................................................................................... 268

 

فصل چهارم : مهندسی مجدد

 

بخش اول) مقدمه.......................................275

 

-         مقدمه............................................................................................................... 275

 

-         مهندسی مجدد؛ دگرگون سازی...................................................................... 279

 

بخش دوم) مهندسی مجدد چیست؟...................................................... 283

 

-         تعریف و واژه های كلیدی............................................................................... 283

 

-         دلائل نیاز به مهندسی مجدد در دگرگون سازی............................................. 289

 

1)     مشتریان دگرگون شده اند.............................................................................. 290

 

2)     رقابت تنگاتنگ.................................................................................................. 295

 

3)     دگرگونی ها پیوسته اند................................................................................... 297

 

-         مهندسی مجدد سازمانها چیست؟.................................................................... 307

 

بخش سوم) روند اجرائی مهندسی مجدد............................................................ 316

 

-         گام اول؛ بدانید چه می خواهید........................................................................ 318

 

1)     درك نیاز و توان دگرگون كردن..................................................................... 320

 

2)     تحلیل ذ ینفعان كلیدی و نیازهای آنها ............................................................ 322

 

3)     چارچوبی برای موفقیت................................................................................... 340

 

-         گام دوم: برنامه ریزی كنید............................................................................. 345

 

1)     فرایند برنامه ریزی.......................................................................................... 347

 

-         گام سوم: اجرا كنید......................................................................................... 352

 

1)     تكنیك های فنی................................................................................................ 352

 

2)     تكنیك های فرهنگی.......................................................................................... 359

 

-         گام چهارم: سنجش و ارزیابی كنید................................................................. 376

 

1)     كنترل و بازبینی عملیات................................................................................... 377

 

2)     كنترل نتایج...................................................................................................... 383

 

فصل پنجم : مقایسه و نتیجه گیری

 

بخش اول ) مرور رویكردها ............................................................................... 391

 

-         خلاصه ........................................................................................................... 392

 

1)     شش سیگما چیست؟ ....................................................................................... 392

 

2)      مهندسی ارزش چیست؟ ................................................................................ 393

 

3)     مهندسی مجدد چیست؟ .................................................................................. 394

 

بخش دوم ) مقایسه رویكردها ............................................................................ 395

 

-         شباهت ها ....................................................................................................... 395

 

-         تفاوت ها ......................................................................................................... 397

 

-         نتیجه گیری و ارائه پیشنهاد ........................................................................... 402

 

فصل ششم : منابع و مآخذ

 

-         منابع فارسی ................................................................................................... 405

 

-         منابع لاتین ...................................................................................................... 406

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی بانک معماری «تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1904
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 4,913
  • باردید دیروز : 7,174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 15,296
  • بازدید ماه : 56,659
  • بازدید سال : 246,692
  • بازدید کلی : 912,455